SWT en Gemeente Zwolle op 28 november tot 15.00 uur bereikbaar

Begin volgende week gaan de Sociaal Wijkteams van Zwolle en Gemeente Zwolle over naar een nieuwe telefooncentrale. Door de technische voorbereiding hierop zijn zij op maandag 28 november tot 15.00 uur bereikbaar (in plaats van tot 17.00 uur). Dinsdag 29 november is de telefonische bereikbaarheid weer als gewoonlijk.

Wat betekent dit voor u?

De vaste telefoonnummers – denk bijvoorbeeld aan het Klant Contact Centrum, Sociaal Wijkteams, Wijkservicepunten – zijn deze maandag tot 15.00 uur bereikbaar.

Waar kunt u in de tussentijd terecht?

  • Heeft u spoedmeldingen in de openbare ruimte? Bel dan met 038 - 498 31 38 (de Centrale Meldpost Gemeente Zwolle en Parkeerbeheer).
  • Belt u om een crisissituatie thuis? Neem dan contact op met Veilig thuis via 0800-2000. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar.
  • Wilt u een balie-afspraak maken? Dit kan via de website van Gemeente Zwolle


De media kunnen bij vragen bellen met de persvoorlichting, via telefoonnummer 06 15 821 213.